2011. november 4., péntek

Karácsonyi készülődés I.

Ennek a terítőnek története van. Két évvel ezelőtt a lányom iskolájában családi napot tartottak, ahol az anyukák kipróbálhatták a patchwork alapjait. Ott tanultam ezt a mintát, amit katedrális mintának neveztek ott.Egy tűpárnát készítettünk akkor ezzel a mintával.Nagyon élveztem, megtetszett és már akkor elhatároztam, hogy ezt nagyobb méretben is el kell készítenem.Elkezdtem bogarászni az interneten, de ezt a mintát (legalább is ezen a néven) nem találtam.Idén vettem a bátorságot és nekivágtam az asztalközép elkészítésének.Nagyon tetszik!Nem tartom meg, mert most semmihez sem passzol a lakásunkban, de szeretném egyszer magamnak is elkészíteni, és még az is lehet, hogy ennél nagyobb méretben.A fénykép nem lett az igazi ,a színeket nem jól adja vissza.
A Tilda figurák közül az egyik kedvencem volt mézi. Idén végre sor került rá is.Kis piros masnijához jól fog illeni a textil szaloncukor.Sajna ezen a képen sem valami jók a színek, a valóságban ennél sokkal szebbek!Csak még kevesen vannak, úgyhogy készül még belőlük....


3 megjegyzés: