2012. március 3., szombat

Szorgoskodtam

Az elmúlt időben több dolgot is készítettem.Először is néhány apróságot:tolltartókat és bugyi nessszeszereket. Nem először varrtam , de nem is utoljára. A nesszeszereket legközelebb megpróbálom nagyobb méretben is elkészíteni, hogy ne csak egy rúzs férjen bele.

Végre elkészült a Tilda nyulam is. Nagyon tetszik és örülök, hogy meg tudtam csinálni.Biztos vagyok benne, hogy lesznek testvérkéi.
Ezt a tálalót (evőeszköztartót) kedden láttam meg a márciusi Praktikában. Rögtön tudtam, hogy ezt mindenképpen meg kell varrnom.Szuper lett, de már alig várom, hogy kinn is lehessen fényképezni, mert sajnos a kép színei nem lettek jók. Ennél sokkal vidámabb a valóságban.


2 megjegyzés:

  1. Én is pont ma szemeztem ezzel az evőeszköz tartóval:) Te mit tettél a belsejébe, hogy legyen tartása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek az anyagok kicsit vékonyabbak, mint a jó minőségű pamutvásznak, ezért mindkettőre a vastagabb fajta közbélést vasaltam és egy réteg vékony vatelint használtam még.Mivel a vastag közbélés ára elég húzós(1800-1900 Ft/m)ezért a következőt megpróbálom a vékonyabbal elkészíteni, illetve úgy gondolom, hogy a normál pamutvászonhoz elég lesz a vékonyabb is + a vatelin.

      Törlés