2013. február 1., péntek

Várom a tavaszt !

Tegnap több blogot is végignéztem, láttam, hogy már mindenki húsvétra készülődik. Én is varrogattam már,csak nem akartam feltenni, mert még korainak tartottam.D e ha ti is, akkor én is...
Két éve virág mintás anyagból, idén pedig "komoly" szürkéből készítettem nyuszikat.

Egy régi Burdában találtam ezeket az alvó libákat. Próbaképpen megvarrtam őket.szerintem nagyon aranyosak, lesz még folytatás..!
Már mindenkinek van, tehát nekem is ki kellett próbálnom. Még a színén lehet , hogy változtatok, de kezdetnek ezek sem rosszak..
Itt találtam a szabásmintát ezekhez a tyúkocskákhoz. A hasukba csokitojást lehet rejteni, esetleg a locsolóknak egy kis pénzt.
Már készülnek a testvérkéik más színekben.



5 megjegyzés:

  1. Csodálatos az összes, azonban kedvencek a libák, nagyon szeretném a szabásmintát, ha lehetséges!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok egy technikai zseni, de megpróbálom , ha időm engedi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek, jól néz ki mindegyik alkotásod!

    VálaszTörlés
  4. Jó mindegyik, de a libák azok nagyon tetszenek.....

    VálaszTörlés