2015. december 26., szombat

2015 karácsonya

 Az utóbbi néhány évben karácsonyra mindig készítek valamilyen likőrt.Az alapot Papa házi pálinkája adja. Idén mézeskalácsos tojáslikőrrel koccintottunk.
 Az utolsó pillanatban, de még karácsony előtt elkészült az ünnepi terítőm.Szóbeli vállveregetésben részesítettem magamat , olyan büszke voltam arra , hogy el tudtam készíteni. Tudom a foltvarróknak ez nem nagy dolog, de nekem ez volt az első ilyen jellegű munkám. Egyet ajándékba is készítettem.
 Ha már piros a terítő, legyen a torta is az. Gránátalmás málnatorta. Mennyei !! ....és pofon egyszerű !
 Citromos -kókuszos pöfeteg
 Rögtön puha mézeskalács
...és egy gasztro ajándék. Csokis süti keverék, mellékelve hozzá a recept, ahogyan el kell készíteni.
karácsonyfánk ( most vettem észre, hogy alatta fekszik Bonifác, a cicánk )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése