2013. augusztus 24., szombat

Édességek


Nem alakulok át gasztrobloggá,de most már muszáj valamit mutatnom. Varrok szorgosan, de olyan dolgokat ,amit még nem mutathatok, de valaminek a blogra is kell kerülnie...Így hát feltettem az utóbbi napok édességeit:
Pudingos-körtés leveles
A mai ebéd második fogása volt.Egyszerűen elkészíthető, hiszen bolti leveles tésztát használtam, amit pudinggal és körtével "töltöttem".

 A család egyik kedvence a madártej szelet. Nagyon gyorsan elkészül és finom .
Ezt az amerikai palacsintát Míra készítette és karamellizált barackkal tálalta.

3 megjegyzés:

  1. A körtésről lehet tudni hogy készül? a körtét meg kell főzni? előtte... guszta sütik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon gyorsan elkészítheted! A bolti leveles tésztát kinyújtottam vékonyra.Középen elvágtam,így két nagy téglalapom lett.(De lehetett volna úgy is, hogy tenyérnyi darabokra vágom.)A nagy téglalapokat gondolatban megfeleztem és az egyik felének a "közepét késsel bevagdostam.(Hogy a végén olyan legyen ,mint a pékségekben a rácsos levelesek.)Vanília pudingot cukorral és csak 3 dl tejjel megfőztem és ezt rákentem a tészták nem bevagdosott felére.Erre tettem a körte szeleteket. Mivel a mi körténk nagyon puha,így nem főztem meg.De úgy gondolom, hogy kemény körténél megtenném.A tészta szélét bekentem felvert tojással és ráhajtottam a rácsos részt.A tetejét is lekentem és mehetett az előmelegített sütőbe.(Ha gondolod,tehetsz a körtére fahéjat.)Gyors és egyszerű.Sok sikert az elkészítéséhez!

      Törlés