2017. április 17., hétfő

2017. március-április

Ennek  a " hosszú " tavaszi szünetnek a  végén gyorsan összeszedem  márciusi és áprilisi dolgaimat. Így visszanézve sok mindent alkottam, és az a gyanúm, hogy nyárig már nem nagyon lesz ennyi időm a kedvteléseimre. Habár az időről csak annyit : sokan kérdezik, hogy mikor van időm ezekre a dolgokra ? Sokszor kora reggel, illetve késő este állok neki, illetve a péntek este az, amikor nem érdekel semmi más, csak a saját dolgaimmal foglalkozom. A hétvégét úgyis végigdolgozza az ember, ennyi "magánélet " nekem is jár. Ez a két hónap a húsvét jegyében telt :
 Az ötlet egyszerű, de nagyszerű: végy egy doboz Tic-tac-ot, dekorgumiból vágj ki bárányka fejet, ragaszd rá, és már kész is a kis bidres-bodros bárány.


 Ezt a horgolt nyuszikát az iskolában kaptam egy kislánytól, a nagymamája készítette. Nagyon aprólékos, szépen kidolgozott munka, igazán örültem neki.

Az idei sláger a tulipán volt. 98 db-ot készítettem belőle. Minél több van belőle egy csokorban, annál mutatósabb.

Egyik nap egy kicsit elkalandoztam és kipróbáltam az "ékszer" készítést. Nagyon élveztem, valószínűleg lesz még folytatása !
Finom krémes-habos sütemény
 Almás-mákos vanília sodóval
 Sütés nélküli francia krémes
 Fahéjas keksz
Nyuszitorta : szegénykém nem olyan szép, mint az eredeti, de azért elfogyott . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése