2011. május 22., vasárnap

Hmmmm......

A múlt héten megérett néhány szem eper a Papa kertjében.Ezen felbuzdulva muszáj volt készítenem néhány szem epret textilből.Néhány szemet még "be is főztem", azaz üvegbe került a Míra szobájába, a többi a nappalit díszíti.

Ez az egyik kedvenc gyümölcsöm,de eddig még nem laktam jól belőle,mert a gyümölcs szedésnek nálunk " hagyománya" van. Amíg én voltam a " gyerek" az első szem minden gyümölcsből mindig az enyém volt. Aztán jöttek az én gyerekeim, az unokák, azóta ők kapják az első szemeket és csak utána jövünk mi felnőttek.
Ma hozott a Papa egy kosárral,megfőztem lekvárnak . Ha ilyen bő termés lesz, akkor ehetünk még eleget.Eperlekvárból viszont már hiányunk volt, úgyhogy idén feltankolok belőle.
A lekvárfőzés közepette jutott eszembe , hogy valaha réges-régen hímeztem különböző gyümölcsmotívumokkal üvegre kis textíltetőket, úgyhogy előkerestem.És még mit találtam....! 13 éve a konyhámban minden csupa eper volt . A terítő , a másodfüggöny, a poháralátét mind-mind eper mintás. Akkor horgoltam ezt az epret ,ott volt dekoráció. És most újra előkerült...



1 megjegyzés:

  1. Kedves Gerti! Már szerettem volna írni, de nem tudom mi folytán, nem tette lehetővé a gép. Ha most átmegy, akkor csak gratulálni szeretnék, gyönyörű eprek!:)))

    VálaszTörlés