2016. július 30., szombat

Nem tudtam ellenállni

Nagy volt a csábítás, nem tudtam ellenállni , alaposan bevásároltam.Mivel van tervem bőven, remélem minden centiméternek hasznát veszem majd.




 Pinteresten már fél éve nézegettem ezt a "koszorút", most végre belevágtam.Nem gondoltam volna, hogy ennyire el lehet vele vacakolni.De szerintem megérte, nekem nagyon tetszik!Más színekkel és dekorációval húsvétra is és őszre is el tudom képzelni.
Készült még egy cicás táska, ez már Nagy pöttyökkel díszítve.
Ebben a nagy melegben sütés nélküli desszertet készítettem:gyümölcsös babapiskótás rakott süti

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a koszorúd! Négyzetekből kell készíteni? Csogaszép az ünnepi asztalra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! Igen , 12 db négyzetből áll.Van vele munka, de látványos.

      Törlés