2013. április 1., hétfő

Húsvét 2013.

Összegyűlt  néhány képem az ünnepek alatt, ezek segítségével készítettem ezt az összefoglalót.
Az utolsó napokban készült még egy Tilda bárány ajándékba.
A virágok az idei Praktika alapján készültek.
Ezt a tündéri tyúkot egyik kedves tanítványomtól kaptam húsvétra. Az édesanyja készítette,aki fantasztikus dolgokat alkot, többnyire termésekből.Már jópár dolgot kaptam tőle, egyszer lefotózom azokat is és megmutatom.Azonnal beleszerettem a kis tyúkba és azt hiszem, hogy jövőre én is varrok néhányat.
Ezt a nyuszi fészket is Réka édesanyja készítette.Nagyon ötletes ! Ki gondolta volna, hogy különböző méretű babokból egy komplett kis húsvéti fészek készíthető!
És ezzel még nincs vége, mert van még egy kis tanítványom, akinek az aranykezű anyukája minden ünnepen meglep engem valami különlegességgel.Tőle kaptam ezt a kis nyuszit. Bámulatos, hogy mi mindent tud csuhéból készíteni!
 Idén kicsit izgalmasra sikerült a tojásfestés.Ugyanis volt jópár tasak festékem a kincseim között. Akkor bukkantam rájuk, amikor a karácsonyi dekorációt elpakoltam. Így aztán idén nem vettem tojásfestéket. Igen ám, de amikor az ünnepek előtt elő akartam venni, sehol sem találtam.Természetesen az utolsó pillanatban már a boltokból is elfogyott, a rossz időben meg nem sok kedvem volt végigjárni az üzleteket,Így aztán egy helyen lecsaptam a maradékra,a lila festékre.Hát így sikerültek. Szerintem nem sok köze van a lilához, inkább olyan Adam's Family stílus, nem?
Ezen az ünnepen sem kellett csalódnom kis családomban.Sütöttem 3 féle süteményt és elkészült egy adag málnamisu(tiramisu adaptáció) és hogy "éhen ne haljunk" húsvét hétfőn még gyorsan össze kellett dobnom egy tiramisut is.Ez sem fog ránk penészedni. (Ez nálunk már egy szállóige.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése