2015. december 20., vasárnap

Ajándékok

Szeretnék dicsekedni egy kicsit .November végén a szülinapomra kaptam egy cikk-cakk ollót.Már olyan régóta szerettem volna ! ... és most teljesült az álmom.Vigyázok rá nagyon, hiszen egy kisebb vagyonba kerül.
 Már korábban is készítettem összehajtható táskákat, de ezt most hópehely alakú gombbal díszítettem, hiszen karácsonyi ajándéknak készült.

 A Praktika magazin remek ötletét pár perc alatt el meg lehetett valósítani, hiszen csak hungarocell golyókat kellett egy üvegbe tenni és már el is készült a karácsonyi mécses.
 A cicás nyakpárnát kolléganőmnek varrtam karácsonyra.
 Évekkel ezelőtt már varrtam ilyen ajtókoszorút , de még mindig tetszik , ezért most is csináltam.
 Most  találkoztam először a Baileys szelet receptjével,nekünk bevált.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése