2016. július 19., kedd

Büszke vagyok magamra !

Már két éve tervezem, hogy megtanulok táskát varrni. Soha nem mertem belevágni. Befizettem 2014-ben a "Táskafesztiválra" , 2015-ben megnyertem a belépési jogot a táskafesztivál felületére, de csak addig jutottam, hogy egy apróságot megvarrtam, illetve a tananyagokat letöltöttem. Tavaly ősszel mérges is voltam magamra ,hogy megint eltelt úgy a nyári szünet, hogy a tervemet nem valósítottam meg.Sőt még egy könyvet is vettem, amibe táska tutorialok vannak.Végre megtört a jég, és belevágtam, és nagyon büszke vagyok magamra, mert elsőre sikerült!!!!Most viszont nagyon elszánt vagyok, millió táskát szeretnék varrni !
Pinteresten találkoztam először a fraktál terítővel, nem hagyhattam ki.

Közben rájöttem, hogy az 5 hónapos kihagyásom alatt is készült még néhány dolog, amit a múltkor elfelejtettem megmutatni:
 Kosárbélés 
 Horgolt poháralátétek
 Báránykák a tojásfára
 Cicás tolltartó
Nyuszi tojásmelegítő
Végül az elmaradhatatlan hétvégi sütemény:
Coca-cola kocka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése