2017. július 20., csütörtök

Június-július

Végre kitört a nyári szünet. A júniust még végig dolgoztam, azóta pedig mást sem csinálok itthon, mint takarítok, kertészkedem, befőzök és próbálom rendszerezni az iskolai papírjaimat, a receptjeimet, fonalaimat, anyagaimat...Lassacskán majd megpróbálok valamit alkotni is.Júniusban ballagott Benedek és érettségizett Míra, úgyhogy nem unatkoztunk.Benedek ballagását csak szűk családi körben ünnepeltük, mert úgy gondolom, hogy az általános iskola elvégzéséből nem kell népünnepélyt csinálni. Mivel késő délután volt a ballagás,csak egy kis otthoni vacsorával tettük emlékezetessé ezt a napot.

 Kefíres tortát készítettem őszibarackkal...
...illetve fehér csoki kehelyben tálaltam a csokifagyit. A kelyhet én csináltam  !
 Amikor beköszönt a jó idő, a teraszon ebédelünk, vacsorázunk. Ide készítettem ezeket a horgolt mécsestartókat.
Már több , mint 3 hónapja elő sem vettem a varrógépemet, ezért mihelyst egy kis időm volt megvarrtam ezt az asztalközepet. Ez a próba munkám, szeretnék még ezzel a technikával néhány dolgot készíteni !
Folyamatosan dolgozom fel a kertben termett dolgokat. Tavaly csak nézegettem a menta bokromat, de idén már azon gondolkodtam, hogy mit lehetne vele kezdeni. A neten találtam jó pár ötletet, most a mentaszörpöt és a mentazselét próbáltam ki. Ha sikeres lesz, akkor jövőre már bátrabb leszek.

Most sem volt hiány édességekből ! 
 Zabpehelypuding epervelővel
http://gizi-receptjei.blogspot.hu/2016/05/zabpehelypuding-epervelovel.html
 Tejfölös süti eperrel
 Túrós palacsinta eperöntettel
 Panna cotta sárgabarack öntettel
 Málnás-túrós vaníliás leveles

 Sárgabarackos grízes pite
http://www.receptkiraly.hu/sargabarackos-grizes-pite/
 Tejfölös-tejszínes -babapiskótás rakottas...most éppen kivivel
 Kávés-csokis keksztorta
Ez pedig a kakukktojás : Egy finom és gyors ebéd: Tejfölös szalonnás galette.
http://gabicsek.blogspot.hu/2014/06/tejfolos-szalonnas-galette.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése