2017. október 7., szombat

Gyors összefoglaló

Gyorsan összeszedek mindent, ami augusztus óta történt, mert nem szeretném, ha az adventi bejegyzésemben nyári képek is szerepelnének. Nem sok mindent alkottam, viszont sok vendéget fogadtam, szülinapokat és névnapokat ünnepeltem, egyetemet és középiskolát kezdtem ( mármint a gyermekeim), kertészkedtem, eltettem, befőztem. A következő képeken ezeknek a rohangálós napoknak egy-egy emlékét mutatom be :
 Ezt a tolltartó típust már korábban is elkészítettem.
 Rózsacsokor. Nem ördöngösség elkészíteni, de elég sok anyagot bevesz.

 karácsonyi patchwork csillagok
A karácsonyi ajtódíszt több színben is elkészítettem.


 Karácsonyi asztalközép

 Három töltelékkel töltött hamis beigli
Kókuszos ostya
 Fehércsokikrémes torta kívülről...
 ...és belülről
 Zalai kakaós lapok. Gyermekkorom egyik kedvenc süteménye. Most végre megtaláltam a receptjét !
 Rumos szelet
 Panel rétes (grízes-barackos rétes )
 Diós és gesztenyés piramis. Nagynéném 92. születésnapjára készítettem.
 Mekis almástáska
Legényfogó máktorta . Nagyon finom !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése