2015. augusztus 8., szombat

Megjöttünk a nyaralásból. A szünet hátralévő részében muszáj megemberelnem magam és végre megalkotni azokat a dolgokat, amelyeket még nyár elején elterveztem.Egy része még titok, azt majd később mutatom. Egyenlőre egy kis apróság , egy tolltartó (vagy neszeszer) :
A nagy melegben nem volt kedvem sütögetni, de az édesség nálunk elmaradhatatlan.
Körtés clafutis:
Egy jénai tálat margarinnal kikentem, ebbe kockáztam bele a körtét. 2 egész tojást 6 evőkanál cukorral kikevertem , hozzáadtam 6 evőkanál lisztet és 2 dl tejet.Ezt ráöntöttem a gyümölcsre és mehet a sütőbe.Már más gyümölccsel is próbáltam.
Citromos álom
Az eredeti receptben fél liter tejfölt kell kikeverni 3 citrom levével és reszelt héjával. Én a tejfölt citromos joghurttal helyettesítettem, és csak 2 citromot tettem bele, mert hatalmasak voltak. Ehhez kell ízlés szerint cukrot keverni.Szintén fél liter tejszínhabot felverve hozzá kell keverni. És ezzel kész is van. A tál alját ki kell rakni babapiskótával, majd rá krém kerül, megint babapiskóta......A tetején krém legyen. Ez hatalmas adag, 2 ilyen tállal lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése