2018. január 1., hétfő

2017-2018.

Átlépve az új évbe illendő lenne lezárni az előzőt , vagyis megmutatni mindazt,amit készítettem. Nem véletlen az , hogy kb. 3 hónapja írtam utoljára bejegyzést. Remélem jövőre (vagyis már idén) egy kicsit kiegyensúlyozottabb lesz majd minden.

 Kérésre készült ez az evőeszköztartó. Saját "tervezés" . Szerencsére a megrendelőnek nagyon tetszett.
 karácsonyi szalvéta + forró vasaló = karácsonyi gyertya
 Egy korábbi Praktika magazinban volt ez a mézeskalács házikó. Idén sikerült azt is felfedeznem, hogy hol lehet a neten megfizethető áron 5 mm vastag filcet rendelni, így végre el is tudtam készíteni. Mivel felül a háztető nyitható, ezért a megajándékozottaknak telepakoltam sok- sok édességgel.
 Több ismerősöm is ilyen horgolt gömböt kapott ajándékba, azzal a különbséggel, hogy egy karácsonyi masnit is kötöttem rá.
 Ilyen asztali futót, már többször és több alkalomra is varrtam. Biztos, hogy nem ez lesz az utolsó, csak be kell szereznem néhány érdekes anyagot. Szerintem ezt is a rénszarvasos dobja fel igazán.
 Természetesen a tavalyi nagy sláger idén sem maradhatott ki.
 Mikulás előtt bukkantam rá ennek a mikinek az elkészítésére az interneten.Annyira megtetszett, hogy azonnal többet is kellett készítenem. A technikája is nagyon klassz,máshol is lehet majd hasznosítani.
 Egyszerű kis mikulás zsák...
 Az iskolai családi napon készült ez a csuhé angyalka és a karácsonyi manó.

 A tündéri rénszarvasos bögremelegítő sokak tetszését elnyerte.

 Tavalyi koszorúm felhasználásával pillanatok alatt elkészült az ajtódíszem.
Ugyanígy : korábbi virágbox újrahasznosításával csináltam meg 1-2 perc alatt az adventi "koszorúnkat".

Az édességek sorát a karácsonyra készítettekkel kezdem:
 Mascarponés málnatorta. Nagyon habos és nagyon finom!
 Diós és mákos beigli, hatlapos, jegecske.
Isler , mézes puszedli
Korábban készültek :
 Túrós bugyor leveles tésztából
 Oroszkrémes tekercs
 Tarkabarka rolád eperlekvárral
Nemtudommianeve !?? gesztenye, nutella, tejszín...hmmm..
 Kavart almás
 Ennek is elfelejtettem a nevét, a receptet a neten találtam.
 Női szeszély
 Sajtos pogácsa
 Francia krémes

Mézes puszedli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése